ЗОО КОНТРОЛЬ ДНІПРО

ЗОО КОНТРОЛЬ ДНІПРО

середу, 28 грудня 2016 р.

СПЕЦАВТО ДЛЯ ВІДЛОВУ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН В МІСТІ ДНІПРО.


 допис від Mykhailo Lysenko.
   Останнім часом, наша команда показала місту всю закуплену техніку. 
   Дійсно, в такому обсязі наше місто не бачило її ніколи за всю його історію існування. Причому, до вибору техніки ми
підійшли предметно і усвідомлено, особисто я довго вибирав всі технічні дані і характеристики, порівнював вартість запчастин і сервісу, аналізував роботу цієї техніки в інших містах і країнах. Принципово ми придбали комбіновану техніку, яка буде виконувати завдання і влітку і взимку.
    Але сьогодні ми отримали особливу техніку. Це машини для перевезення бродячих тварин. Подібна спеціалізована техніка була відсутня не тільки в Дніпрі і в Україні, але і на всьому пострадянському просторі. Спершу я шукав постачальників в Європі, але на моє запитання, скажімо в Німеччині, про придбання таких машин, знизували плечима і говорили:"Як це машина для перевезення бродячих собак? Де ви їх бачили? У нас є тільки причепи для перевезення тварин які вибігають на автобан ". Потім я знайшов спеціалізоване підприємство в США в штаті Айова. Але, термін їх виготовлення, враховуючи їх потребу в США становить від 6 міс, плюс транспортування близько 3 місяців, що робить практично неможливим її придбання в реаліях українського законодавства. Дізнавшись про нашу проблему, власник виробництва в США безоплатно передав нам технічні креслення цих транспортних засобів, за якими вони і були виготовлені на виробництві фірми Валідус Спецавто м.Київ.
Машини призначені для зворотного вилову тварин за наступною схемою роботи:
1) Вилов
2) Стерилізація
3) Перетримка
4) Вакцинація 
5) Реєстрація та чіпування
6) Прилаштування новим господарям, або повернення в середовище проживання

Відсіки авто обладнані системою вентиляції і обігріву. Чекайте їх на дорогах міста з 20 січня.

Так само був придбаний спецавтомобіль, з морозильною камерою для підбору загиблих тварин

1 коментар:

  1. Я хочу поділитися з усіма вами тут про те, як я отримую позику від пана Бенджаміна, який допомагає мені отримати кредит у розмірі 400 000,00 євро, щоб поліпшити свій бізнес. Це було легко і швидко, коли я звертався за кредитом, коли справи ставали грубими з мого бізнесу Містер Бенджамін надає мені кредит без зволікань. ось електронний лист / контакт Whatsapp містера Бенджаміна: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com /

    ВідповістиВидалити